Selasa, 27 Desember 2011

ISTIGHFAR TENGAH / AKHIR MALAM

Ya ALLAH bagiMU segala puji Engkau Penegak langit dan bumi, dan sesiapa di antara keduanya
dan bagiMU segala puji Engkau Penguasa langit dan bumi, dan sesiapa di antara keduanya
dan bagiMU segala puji Engkau Cahaya langit dan bumi, dan sesiapa di antara keduanya

dan bagiMU segala puji, Engkau benar, dan janjiMU benar, dan berjumpa denganMU benar, dan perkataanMU benar, dan syurgaMU benar, dan nerakaMU benar, dan nabiMU benar, dan Muhammad SAW benar, dan saat kiamat itu benar

Ya ALLAH kepadaMU aku ber-Islam, dan denganMU aku ber-Iman, dan kepadaMU aku Ber-Tawaqal, dan kepadaMU aku ber-Tobat, dan denganMU aku ber-Perang, dan denganMU aku ber-Hukum, maka ampunilah aku dari dosa yang awalan dan dosa yang terakhir, dan dosa yang tersembunyi, dan dari dosa yang nampak, dan dari dosa yang Engkau ketahui dari pada aku, Engkau Yang berpermulaan, dan Engkau yang terakhir tiada ilah selain Engkau tiada daya dan kekuatan melainkan bersamaMU ya ALLAH yang Maha Agung

0 komentar:

Posting Komentar